.

Selasa, 21 Oktober 2014

HIBURAN:15 Gambar Romantik Elfira Loy Dan Baim Wong Dilamun Cinta

// // Leave a Comment

15 Gambar Romantik Elfira Loy Dan Baim Wong




Semalam Baim Wong, pelakon Indonesia mengaku mempunyai pacar atau kekasih iaitu pelakon Malaysia, Elfira Loy.



Ini kata Baim Wong (via TabloidNova)



"Ada (pacar), dia orang Malaysia. Sudah kenal lama kok, empat tahun yang lalu. Namanya Elfira Loy, Dia di atas, lagi makan. Aku ke bawah cuma mau ketemuan sama orang kok, untuk kasih barang,"



Sementara itu, Elfira Loy menyerahkan segala-galanya kepada jodoh tentang hubungan dengan Baim Wong.



Ini kata Elfira Loy (via BHarian)



"Seperti saya pernah cakap sebelum ini, saya memang tak gemar bercinta. Kalau boleh nak terus langsungkan majlis kahwin. Sebab itu dengan Baim walaupun sudah empat tahun kenal, kami hanya berkawan saja. Soal kahwin itu semua berbalik kepada perihal jodoh. Jika diizinkan Allah dengan sesiapa termasuk Baim pun, saya terima dengan hati terbuka. Tapi kalau bukan jodoh saya, kita tak mampu melawan kehendak takdir."



Semoga hubungan ini berkekalan dan Elfira Loy serta Baim Wong disatukan. Jom layan gambar romantik mereka berdua.










from HOTLIPS CORNER http://bit.ly/10gcOqP

via awanpetir

0 comments:

Catat Ulasan