.

Jumaat, 20 Januari 2017

Lelaki Sejati

Kisah Lelaki Sejati Lelaki : Mahukah kamu menjadi isteri Ku?? Wanita : Ya..tapi saya tak tahu masak.. Lelaki : Aku mencari seorang isteri bukan orang gaji.. SIAPAKAH NAMA LELAKI ITU ??? Namanya..Jarang bin Mustahil bin Al TakAda.. Hahahaha!
Read More

Sabtu, 31 Disember 2016

Ucapan Selamat Tahun Baru 2017 Lawak

Antara golongan yang rajin minta maaf: 1)Operator- Harap maaf, nombor yg anda panggil tiada dalam perkhidmatan 2)Mesin ATM Maaf, baki anda tidak mencukupi 3)Centre2 prepaid Maaf, panggilan anda telah disekat. Sila tambahkan nilai untuk menyambung kembali perkhidmatan kami 4) Astro Maaf, siaran ini tidak termasuk dalam langganan anda. Kalau mereka boleh, kenapa tidak kita? Oleh itu, aya pun
Read More

Lawak Tahun Baru 2017

Untungnya ada isteri yang bijak berjimat Suami : Sayang, ni ada 20 ringgiit , ambik laa untuk buat belanja keperluan rumah untuk 3 hari ... Harap harap boleh cukup seminggu.. 🙈🙈 Isteri : Baiklah bang.. untuk setahun pun boleh pakai Suami : Betul ka cukup sayang?... Isteri : Insya'Allah cukup bang.. Suami : Nak belikan apa Sayang untuk cukup setahun tu? Isteri : Beli kalender... tahun
Read More

Khamis, 17 November 2016

Lawak Ringkas Sarkastik

Lawak Ringkas Hari Ini BF: Awak jom pergi makan. GF: Ok, kejap ye nak gi makeup😀 BF: Awak tak perlu makeup. GF: Aoh Ok 😘 BF: Awak hanya perlu pembedahan plastik je. GF: @#%
Read More

Terkena

Terkena Mamat: nak dengar teka teki tak Amin: Silakan mamat kawan dunia akhirat Mamat: ayam berkokok atas batang......nak rokok sebatang Amin: celake punya teka teki, aku jugak yang kena 😡😡😡😡😡😡😡😡
Read More

Lawak Saman JPJ

Jaga-jaga semua sebab saman makin naik saban tahun. Berhemah ketika memandu. Mulai tahun depan .. 1 JANUARI 2O17 .. saman JPJ adalah seperti berikut ; 1) Menghalang kereta lain & memotong ~ RM3OO 2) Memandu perlahan di lorong kanan ~ RM15O 3) Menyimpan batang kayu, batang besi, pisau & lain² objek bahaya dlm kereta ~ RM1OO 4) Isi minyak tanpa matikan enjin ~ RM1OO 5) Mabuk semasa
Read More

Ahad, 14 Ogos 2016

Khamis, 14 Julai 2016

HIBURAN:Inilah Gambar Raya Sharifah Sakinah, Bercuti Di Spain

Inilah Gambar Raya Sharifah Sakinah, Bercuti Di Spain


Sharifah Sakinah kini sedang bercuti hari raya di negara Spain. Beberapa keping gambar percutian di negara eropah itu telah dimuatnaik di laman sosial Instagramnya.

Terdapat sekeping gambar yang mencuri perhatian ramai apabila dikatakan Sharifah Sakinah memakai pakaian terlalu singkat yang menampakkan badannya.

Jom layan gambar :







from HOTLIPS CORNER http://bit.ly/29LpsGc
via awanpetir
Read More

HIBURAN:Bisnes Awie Tak Elok - Bekas Abang Ipar

Bisnes Awie Tak Elok - Bekas Abang Ipar


Bekas abang ipar Awie membuat kenyataan di Mahkamah Tinggi Syariah mengatakan bahawa penyanyi itu mempunyai bisnes yang tidak elok.

Awie sememangnya ada mengusahakan perniagaan kelab malam di Ipoh, Perak.

Menurut Othman Misbun, dia pernah pergi ke kelab malam tersebut yang dinamakan Malai Rock Station Bistro itu kira-kira 4 tahun lalu.

Ini komennya:

“Saya pernah pergi ke kelab malam itu sebanyak dua kali, sekali saya memasuki kelab malam itu manakala sekali lagi saya hanya melalui kelab tersebut”

“Pada pandangan saya, bisnes yang dilakukannya (Awie) saya anggap tidak elok kerana kelab itu menyediakan arak yang haram di sisi agama apabila antara sumber itu diberi kepada anak-anaknya,” 

Kenyataan itu dibuat di hadapan Hakim Syarie Ibrahim Deris berhubung kes hadanah (penjagaan anak) kekal di sini semalam.

from HOTLIPS CORNER http://bit.ly/29wX8IE
via awanpetir
Read More

Rabu, 13 Julai 2016

HIBURAN:Koleksi Gambar Raya 2016: Yahaira Leanne

Koleksi Gambar Raya 2016: Yahaira Leanne


Yahaira Leanne merupakan anak perempuan Lisa Surihani dan juga Yusry KRU.

Tahun ini merupakan sambutan hari raya yang amat bermakna buat pasangan ini apabila kini menyambutnya secara bertiga.

Lisa dan juga Yusry juga sudah mula berkongsi gambar anak perempuannya yang amat comel itu.

Jom layan gambar raya Yahaira Leanne:

Sumber: BeritaMemey








from HOTLIPS CORNER http://bit.ly/29Pd365
via awanpetir
Read More

HIBURAN:26 Gambar Percutian Raya: Rozita Che Wan Di Barcelona

26 Gambar Percutian Raya: Rozita Che Wan Di Barcelona


Rozita Che Wan beserta suami, Zain Saidin dan anak perempuannya Aaisyah Dhia Rana kini sedang bercuti raya di Barcelona, Sepanyol.

Pasangan selebriti ini berkongsi gambar di laman sosial instagram yang mana gambar di ambil oleh fotografer peribadi, Qmlrl.

Jom layan gambar Che Ta sekeluarga di Barcelona:





























from HOTLIPS CORNER http://bit.ly/29DDysr
via awanpetir
Read More

HIBURAN:Punca Lana Nodin Tak Tayang Gambar Wajah Anaknya

Punca Lana Nodin Tak Tayang Gambar Wajah Anaknya



Lana Nodin kini mempunyai seorang anak perempuan bernama Gia hasil hubungan dengan suaminya David McKenzie.

Namun sehingga kini, Lana Nodin masih belum memuatnaik gambar wajah anak perempuannya itu.

Ramai tertanya tanya kenapa Lana Nodin berbuat demikian.

Ini jawapan Lana:

“Tidak dinafikan ramai yang meminta saya memuat naik gambar Gia, namun saya menghormati keputusan suami untuk tidak berkongsi foto anak kami di media sosial buat sementara waktu.

 “Julung kali bergelar ibu bapa, kami ingin menikmati detik indah memikul tanggungjawab ini berdua dulu. Insya-Allah saya pasti berkongsi gambar Gia apabila tiba masanya.

“Lagipun, saya memikul tanggungjawab sebagai isteri dan ibu tanpa bantuan pembantu. Gambar saya sendiri pun jarang dimuat naik kerana sibuk dengan rutin harian, takut tidak menang tangan pula nanti,”

Nampaknya David tidak mahu berkongsi gambar anaknya buat masa sekarang. Tunggu sajalah nanti.

from HOTLIPS CORNER http://bit.ly/29AtUUf
via awanpetir
Read More

Selasa, 12 Julai 2016

HIBURAN:Gambar Raya 2016: Lara Alana

Gambar Raya 2016: Lara Alana


Selain Aaisyah Dhia Rana, Lara Alana anak kepada Scha Al yahya dan juga Awal Ashaari merupakan antara baby paling popular di Malaysia.

Telatah Lara Alana yang selamba sering mencuit hati orang ramai terutama peminat Scha dan juga Awal.

Malah, kerana terlalu popular, Lara Alana bakal muncul dengan satu rangcangan realiti tv tentang dirinya sendiri.

Pada hari raya ini, banyak baju yang cantik yang dipakai oleh Lara Alana, jom layan gambar raya anak Scha ini.

















from HOTLIPS CORNER http://bit.ly/29Fv4BO
via awanpetir
Read More