.

Selasa, 17 September 2013

illuminati berlandaskan Syaitan

// // Leave a Comment
segala yang illuminati buat adalah untuk Iblis laknatullah. Mereka mahu bekerja untuk syaitan-syaitan. Matlamat syaitan untuk menjadikan manusia dibumi sejak dari dulu untuk menyesatkan anak cucu Adam a.s untuk bersamanya di Neraka. Syaitan juga
telah menipu golongan elite dan menjadikan mereka mempercayai segala Falsafah Iblis dimana Adam dan Hawa sebenarnya terpenjara dalam Taman Edan.  Kononnya mereka telah bebas dari rantai kejahilan kerana Syaitan memberikan jalan intelektual mendorong kedua mereka memakan Khuldi supaya menjadi tuhan manusia (yang kita tau sejak zaman purbakala lagi manusia cuba jadi tuhan) Syaitan mengajar anak cucu Adam a.s supaya berbangga dengan diri sendiri dan terus menerus mencabar Tuhan atas nama syaitan laknatullah... Illuminati satu usaha.

" Dan (ingatkanlah peristiwa) ketika Kami berfirman kepada malaikat: Sujudlah kamu kepada Adam; maka mereka sujudlah melainkan iblis; dia berkata: Patutkah aku sujud kepada (makhluk) yang Engkau jadikan dari tanah (yang di adun)? (61)

Dia berkata lagi: Khabarkanlah kepadaku, inikah orangnya yang Engkau muliakan mengatasiku? Jika Engkau beri tempoh kepadaku hingga hari kiamat, tentulah aku akan memancing menyesatkan zuriat keturunannya, kecuali sedikit (di antaranya). (62)

Allah berfirman (kepada iblis): Pergilah (lakukanlah apa yang engkau rancangkan)! Kemudian siapa yang menurutmu di antara mereka, maka sesungguhnya Neraka Jahannamlah balasan kamu semua, sebagai balasan yang cukup. (63)

Dan desak serta pujuklah sesiapa yang engkau dapat memujuknya dengan suaramu; dan kerahlah penyokong penyokongmu yang berkuda serta yang berjalan kaki untuk mengalahkan mereka dan turut campurlah dengan mereka dalam menguruskan harta-benda dan anak-anak (mereka) dan janjikanlah mereka (dengan janji-janjimu).Padahal tidak ada yang dijanjikan oleh Syaitan itu melainkan tipu daya semata-mata. (64)

(Al-Israa' : 61-64)


Mereka mewujudkan pelbagai jenis mitos dan lagenda untuk membangkitkan rasa ketuhanan dalam diri manusia. Kebanyakan kita hari ini memanggil semangat itu sebagai Super Hero. Contoh terbaik adalah dalam series kartun2 kebaratan seperti Thor belakangan ni.

Illuminati banyak mencabar Tuhan  (padahal sedikit pun tak tercabar Allah itu dengan cara mereka kerana Allah takkan tercabar dengan manusia..kerana hukum Allah itu tetap) dengan menggunakan Numerology yang banyak menyentuh kepada simbolisma 9/11. Disini kita sudah mengetahui 1 tragedi 9/11 iaitu jatuhnya menara bekembar dilanggar kapal terbang pada masa dahulu. Menandakan wujudnya pertubuhan ciptaan Iblis laknatullah ini.

9/11 terjadi dalam 4 sebab terbesar.

1. mencabar Allah dan segala bentuk gerakan rohaniah yang dijadikan Allah untuk kebaikan seperti Akidah, Akhlak, Ibadah, Iman, Ihsan dan lain-lain lagi dan memaksa manusia supaya masuk ke jalan syaitan yang lebih kepada kepalsuan, imaginasi dan keduniaan.
2. Untuk menandakan kehancuran Kaabah dan kebanyakan rekaan mereka adalah mengikuti kaabah.
3. Mencipta satu dunia gelap di bumi
4. Untuk berada dalam politik dan rangka plan terakhir mencipta New World Order.

Tunjang Utama 4 ini berpusat pada matlamat yang 1 iaitu Menarik segala anak pinak cucu cicit Adam a.s kedalam neraka bersama-sama mereka di Akhirat kelak dengan merosakkan segala2nya supaya mereka melawan Allah.

Dengan mengawal segala badan koprat yang besar dalam dunia ini kemudian menerapkan ajaran Syaitan kedalamnya terutama dalam Media supaya Illuminati mampu mengejek Tuhan.. Menyama2kan zat dan sifat2 Allah dengan sesuatu yang fana dan dunia.

Illuminati akan bermegah-megah dengan kehadiran meraka dengan menyatakan simbol-simbol dan ayat-ayat syaitan mereka dengan meletakkan simbol2 itu dimerata-rata tempat. Mereka juga percaya apa yang mereka buat itu takkan di tahan Tuhan dan selagi itu mereka akan meneruskannya. Menarik seramai yang boleh bersama-sama. Membantu manusia2 tak berakidah menjadi pedoman mereka sepanjang perjalanan.

Semua orang tahu (mungkin) tentang NWO (new world order) sedaya upaya mengawal segalanya dari politik, ekonomi, lebih mudah.. "VETO". Apabila kawalan ini berentetan generasi ke generasi...sehingga menjadi darah daging...pastinya generasi kita rasa semua ini tak pe..biasa-biasa je. Dan tahniah, mereka memang sudah mendapatkan kuasa dunia sementara ini.

All seeing eye ini cuba mengambil peranan supaya menjadi tuhan. Bahkan mereka cuba mengentengahkan NWO dan terus menerus membuat propaganda dan meramal masa depan terutama pada kemusnahan dan serangan. Contohnya kemusnahan bumi 2012. Kepada yang diberi kitab Al-Quran dan beriman kepada ayat-ayatnya mestilah tak percaya..tapi bagaimana dengan yang 'sikit2' tu? Paling tidak, pasti akidahnya terpesong sedikit kan?

2012 juga merupakan 11 tahun selepas serangan september 11 2001 dimana inilah tahun illuminati membuat ritual terbesar (kebanyakannya adalah korban nyawa) setiap selang 11 tahun dimana kefahaman Kaballah ini menyatakan hasrat melawan tuhan dan mempermainkan nyawa-nyawa.

Ada baik ada buruk, ada dosa ada pahala.. lebih banyak dosa manusia buat, lebih mudah segala kepercayaan syaitan ini masuk dalam masyarakat. Mereka cuba membuang segala-gala yang dibawa oleh Islam dan mengantikan dengan agama sesat ini. Dengan menggunakan cara yang sama sejak zaman para anbia. satu demi satu cara yang sama cuba diterap masuk dalam kehidupan moden bermula dengan Riba, Zina, Maksiat, penghambaan, menyembelihan, sihir dan membawak semula segala2 yang ada pada simbol2 sesat firaun seperti mata horus dan piramid ke zaman moden hari ini. Ini adalah amalan-amalan lama dulu kala dibawa semula supaya manusia kembali sesat.

Dan tak dilupakan mereka juga sengaja menjadikan diri mereka sebagai bahan jenaka supaya ada pihak2 yang menyatakan kehadiran mereka adalah dongeng supaya usaha mereka dapat ditutup dengan mulut2 yang tidak mempercayai.. Berhati-hati.

0 comments:

Catat Ulasan