.

Selasa, 15 Mei 2012

Tujuan Illuminati

// // Leave a Comment


Illuminati merupakan satu plan rancangan yang ditulis oleh Iblis dan jayakan oleh syaitan, jin dan akhir sekali manusia.
tidak hanya menginginkan anak-anak Anda, pasangan Anda, harta Anda, dan kebebasan Anda.

Hak Anda lahir ke dunia tidak cukup untuk setan ini. Mereka ingin sesuatu yang kekal dan besar. Mereka ingin jiwa Anda.

"Dan (ingatkanlah peristiwa) ketika Kami berfirman kepada malaikat:
Sujudlah kamu kepada Adam; maka mereka sujudlah melainkan iblis; dia
berkata: Patutkah aku sujud kepada (makhluk) yang Engkau jadikan dari
tanah (yang di adun)?

Dia berkata lagi: Khabarkanlah kepadaku, inikah orangnya yang
Engkau muliakan mengatasiku? Jika Engkau beri tempoh kepadaku hingga
hari kiamat, tentulah aku akan memancing menyesatkan zuriat
keturunannya, kecuali sedikit (di antaranya).

Allah berfirman (kepada iblis): Pergilah (lakukanlah apa yang
engkau rancangkan)! Kemudian siapa yang menurutmu di antara mereka,
maka sesungguhnya Neraka Jahannamlah balasan kamu semua, sebagai
balasan yang cukup.
  (Al- Israa : 61-63)"


Mereka menyediakan kepada kita mengenai konspirasi dan mahu kita menerimanya.  Sama seperti Freemason peringkat rendah atau Yahudi biasa atau orang Amerika atau orang Eropah mereka yang mendukung untuk melakukan peperangan.  Mereka ingin kita semua berada dalam kesesatan.
Mereka sengaja melakukan kekeliruan kerana mereka menginginkan kita terlibat.(contohnya UFO, Alien dan Tamadun purba)  Mereka tidak ingin kita katakan, "Oh...macam tu rupanya"

Mereka menentang Tuhan.  Dengan Iblis sebagai ketua mereka mampu menang terhadap kita. Tapi mereka harus memberi kita kehendak bebas, kemampuan untuk membuat pilihan.Dalam masa yang sama kita dikaburi yang mana satu pilihan yang sebenarnya betul.

Itulah alasan mengapa mereka mengungkapkan konspirasi terhadap kita.  Sebagai contoh, Rockefeller yang menaja John Birch Society. Dengan Media Publikasi mereka, The New American masih merupakan salah satu sumber informasi terbaik konspirasi elitMereka mampu mengarahkan sesiapa , menyalahkan sesiapa, dan memastikan tiada yang adil. 

Kemudian iblis memberikan kepada kita manifesto Luciferian:  Inti ajarannya adalah meyakini bahwa manusia didefinisikan dengan nafsu duniawi dan keinginannya seperti  (keserakahan, kekuasaan, nafsu)  bukan dengan jiwa dan cita-cita spiritual Tuhan seperti  (Kebenaran, keadilan, keindahan)*contohnya mereka mengatakan kita berasal dari haiwan.  Manusia mengabdi dan menyerahkan dirinya kepada Iblis atas godaan-godaan ini dan kemudian menjadi kaki tangan Iblis untuk kehancuran sendirinya sendiri.  

Illuminati selalu memuaskan naluri dasar kita yang disebut dengan "kebebasan seksual" dan "pernikahan terbuka. ["sexual liberation" and "open marriage."]  Ini merusak institusi keluarga banyak anak-anak runtuh akhlak lahir atas pegangan ini. 

Psikologi mereka selalu melawan "penindasan" (yaitu disiplin diri.) dan memperjuangkan hak sendiri. Pandangan ini menyatakan bahwa manusia adalah Tuhan, dan keinginannya adalah ukuran dari segala sesuatu, hal ini disebut "Humanisme Sekuler" alias "Luciferianisme"


"Dan sememangnya tiadalah bagi Iblis sebarang kuasa untuk
menyesatkan mereka, melainkan untuk menjadi ujian bagi melahirkan
pengetahuan Kami tentang siapakah yang benar-benar beriman kepada hari
akhirat dan siapa pula yang ragu-ragu terhadapnya.Dan (ingatlah)
Tuhanmu sentiasa mengawal serta mengawasi tiap-tiap sesuatu.(saba :21)"


 

0 comments:

Catat Ulasan