.

Selasa, 10 Jun 2014

HIBURAN:[SEDIH] Abby Abadi Upload Lukisan Anak Yang Sedih Tiada Farhan

// // Leave a Comment

Melalui laman Instagram, Abby Abadi mendedahkan sebuah lukisan anaknya bernama Dania.


Di lukisan itu, Dania melukis dulu Abby dan Farhan bercinta, kini cinta (love) sudah retak.


memang sedih gambar tu apatah lagi dilukis oleh kanak-kanak. Melukis adalah salah satu cara kanak-kanak mengekpresi diri mereka. Kadang-kadang dari lukisan kita boleh tahu apa yang kanak-kanak itu rasa.



Ini kata-kata Abby Abadi:


Huhuhuhuhuhuhuhuhuhu............... (Dania lukisss..) Tak terjawab dah soalan2 dari Anak3. Macamana? Kenapa? Kenapa? Kenapa? Tak rinduuuu ker? Huhu.. ALLAH je tahu...... Sy terbaca 2org kawan dalam insta ni mimpi Abi balik berbaik balik dgn Sy..... sampai termimpi2 yg tak tahan tu... Sy langsung takde mimpi apa2... tidur mati! Hehe... Dania pun cakap tadi yg dia mimpi Abinya.... mmmmmmmmmm........ Beginilah Sahabat2ku, Sy dpt rasakan yg dia lebih bahagia diluar sana.... & Sy sudah tidak meletakkan apa2 harapan lagi...... Apa yg Sy buleh katakan, kalau berbaik memang 'keajaiban'berlaku........ Jika sebaliknya, ALLAH lebih mengetahui apa yg diatur utk Sy... Sy redha



P?S: Nampaknya sampai ada peminat/follower Abby Abadi termimpi-mimpi kes Abby ini. Semoga Abby dan Farhan tabah menghadapi kehidupan. :)


















from HOTLIPS CORNER http://ift.tt/1kTlvza

via awanpetir