.

Isnin, 9 Jun 2014

HIBURAN:4 BUKTI GAMBAR: Zaquan Adha Curangi Ayu Raudhah, Mesej Cinta Didedah

// // Leave a Comment



Alamak terkejut dengan berita yang dipublish di portal Rotikaya.


Suami kepada Ayu Raudhah ini dikatakan bermain ayat mesra dan nakal dengan seorang gadis yang juga penyokong pasukan bola JDT.


Perkara ini dilakukan melalui aplikasi WeChat yang telah disebarkan oleh portal Rotikaya.


Jom baca laporan Rotikaya:


Teknologi kalau digunakan dengan betul banyak faedahnya — contohnya laman web kami yang serba canggih ini, menjadi penyebar kisah selebriti untuk umpatan anda semua. AHAHAHA!


Seorang peminat mengirimkan sepucuk e-mail kepada kami hujung minggu lalu mendedahkan perilaku seorang pemain bola sepak terkenal yang juga merupakan suami kepada seorang artis atau selebriti yang agak terkenal juga.



Melalui susur masa Moments di WeChat, seorang gadis yang tidak dikenali namanya telah tanpa segan silu memuat naik beberapa keping screenshot yang menunjukkan dirinya sedang bersembang dengan Zaquan Adha.



Menurut sumber yang memaklumkan, gadis tersebut merupakan salah seorang gadis sorak atau penyeri (mascot? cheerleader?) untuk pasukan Johor Darul Takzim (JDT).



Tidak pasti sejauh mana hubungan gadis ini dengan Zaquan Adha namun boleh dilihat walaupun sudah bergelar suami, lelaki tetap menjadi lelaki. Heh. (rtky/m)



Kita tunggu kenyataan dari Zaquan Adha dan Ayu Raudhah.







0 comments:

Catat Ulasan