.

Khamis, 5 Jun 2014

HIBURAN : NAD ZAINAL SKODENG

// // Leave a Comment

Gambar Nad Zainai Tengok 'anu' Lelaki Dikritik hebat | Walaupun ia nya hanya sekeping foto tetapi mendapat reaksi yang agak kurang senang dikalangan peminat terutamanya kaum lelaki lah kan. Baca selanjutnya

Gambar Nad Zainai Tengok 'anu' Lelaki Dikritik hebat

Nad Zainal melalui akaun Instagramnya telah memuatnaik foto percutiannya di Korea. Antara tempat-tempat menarik yang beliau kunjungi adalah muzium foto 3D. Pelbagai foto 3D yang mengujakan telah dimuatnaik oleh pelakon cilik berkenaan dan salah satunya telah 'diculik' oleh blogger artis yang terkenal di Malaysia ini, Rotikaya untuk dimuatnaik ke laman Facebook mereka untuk dibahaskan.

Foto berkenaan menyaksikan Nad Zainal sedang 'mengintai' dalam seluar gambar seorang lelaki dan ianya seolah-olah dalam keadaan yang sebenar. Peminat-peminatnya mula membanjiri ruangan komen dengan pelbagai kata-kata sindiran dan tak kurang juga yang memberi nasihat. 

"Rasanya ada benda kita boleh kongsi pada awam ada yang baik kita simpan untuk kita sahaja, sepatutnya Nad kene berfikir panjang, kita juga jangan terlalu menghukum mungkin seluar tu dalam tade Pape pun - ap"

0 comments:

Catat Ulasan